mamaelin

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Elin Kloow - 30 maj 2011 18:58

Inatt sov jag med barnen på Edsgatan. Lucas sov väldigt bra men vakna klockan 4 och efter att jag gett han mat ville han inte sova mera! Jag har varit pigg hela dagen ändå, konstigt nog!

Idag åkte vi ut till skåre, Pappa köpte skor till Linnea, 2 par! Jätte fina!

Jag handlade lite på babyproffsen, det bästa köpet var en nattlampa som jag ska ha vid sängen på natten så jag kan se lite när jag matar Lucas och ska ge nappen, då slipper man det skarpa ljuset från sänglampan.


Annars har vi bara tagit det lungt under dagen, jag har mått illa hela dagen, det är för jag äter LCHF men hoppas det går över snart!

Lucas har haft ont i magen under eftermiddagen och kvällen, han somnade i vagnen för 10 minuter sen, hoppas han sover lite för hans egen skull för han var helt slut, stackar's liten!


Jag och Niklas ska städa lite här ikväll för imorgon har vi en husvisning... igen! Sen är det dagis som vanligt, resten av dagen har vi inga planer.


Bye;)

         

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej o hå ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards