mamaelin

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

Härligt med helg!

Av Elin Kloow - 27 maj 2011 21:38

Äntligen är kvällen här, jag längtar till's vi får sova! Lucas har haft ont i magen idag så det har blivit skrik hela dagen, stackars mamma's liten!! Man känner sig så hjälplös när han har ont!


När Niklas kom hem från jobbet lämna vi barnen en stund på Edsgatan och åkte för att äta tillsammans och sen storhandla vi! Nu är kylen full med massa LCHF anpassat (vilket jag har bestämt mig att fortsätta med) för min mage tål inget annat mera dessvärre!


Lucas har fått sig ett bad ikväll, Linnea fick lite gott Fredag's mys vid tv:n:) Nu är jag helt slut måste jag säga, hoppas på lite sömn sen! Funderar på att ta mig en låång dusch nu, vore inte dumt:)


Igår fick jag även hem kläderna som jag beställt från lindex till barnen:) Det var kläder för 2000 kr så det var en del! Dom var jätte fina:) Så nu står Linnea sig hela sommaren och hösten!


Nu ska jag göra ordning mat till Lucas;)


Ha en trevlig helg;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Kloow - 4 juni 2011 08:31

Nämn något som gjorde dig glad igår: En summa pengar som jag fick:)Vad gjorde du kl 08 imorse: såg på tv:n med Linnea och mata Lucas. Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade min Facebook sida. Det sista du sa högt:"Snart ska du få frukost Linnea"...

Av Elin Kloow - 4 juni 2011 08:09

Uw... gillar inte att vakna upp svettig! Vad varmt vi har uppe, vi måste nog börja sova i källaren! Det är för varmt här uppe, det blir äckligt ju. Nu klagar jag på värmen som jag inte skulle göra:P   Idag KANSKE det blir lite shopping på bergvik...

Av Elin Kloow - 3 juni 2011 22:43


  

Av Elin Kloow - 3 juni 2011 22:11


Härligt väder det har varit idag! Nästan lite för varmt men jag vill inte klaga:P Jag har varit på Edsgatan med barnen idag igen, vi har varit ute hela dagen o lekt i solen:) Lucas har sovit så gott i bara blöjan i vagnen idag, men värmen har varit...

Av Elin Kloow - 1 juni 2011 20:25


Det är precis vad jag är!! är helt slut just nu...vill sova!!! Men Lucas har sovit hela dagen så inatt blir nog värre:/ Gud jag skulle göra vad som helst för 5 timmar's sömn!   Meen sova får man göra nån gång:P Vi klarar oss..hoppas ja hehe:) ...

Presentation

Hej o hå ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards