mamaelin

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Elin Kloow - 25 maj 2011 19:46

Känner återigen ett sånt misslyckande! Jag fuskade idag igen med maten, det blev pizza när Niklas kom hem!! Jag har varit såååå trött under dagen idag för Lucas sov kanske totalt 2 timmar inatt, och det var först efter att jag åt pizzan jag blev piggare! Jag känner ju nu att jag inte kommer kunna fortsätta med LCHF, jag vill ju så gärna gå ner i vikt men jag bara känner att jag inte klarar det och då blir det svårt! Man vill ju gärna ha en snabb fix, att allt ska gå fort men det gör det ju inte.


Jag vet inte ja... känns hopplöst, varför ska man ALLTID misslyckas!!??

Det enda som jag känner kanske funkar är att äta vanlig mat och unna sig något ibland och MOTION! Annars kommer jag ingen vart alls, men jag vet inte som sagt... får se om jag kan fortsätta  eller hur det blir, det är ju bara jag som kan göra nåt åt det!


Annars är det bara bra:) Mamma har spenderat dagen här:) Och jag har städat o tvättat! Imorgon eftermiddag kommer Maria o Selma på besök:) Trevligt!


Nu blir det tv ikväll så får vi hoppas att vi får sova senare!


Go kväll;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej o hå ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards