mamaelin

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Elin Kloow - 3 juni 2011 22:11

Härligt väder det har varit idag! Nästan lite för varmt men jag vill inte klaga:P

Jag har varit på Edsgatan med barnen idag igen, vi har varit ute hela dagen o lekt i solen:) Lucas har sovit så gott i bara blöjan i vagnen idag, men värmen har varit lite jobbig för han!


Igår var vi även hos Niklas föräldrar, då fick vi även det som vi hade beställt när min svärmor hade "Perfect Home" Party, det var så fint!!


Imorgon kanske jag ska gå o shoppa lite på bergvik, tänkte ta med mig Lucas i vagnen då men vi får se hur varmt det är, det blir ju otroligt varmt att ligga i vagnen!


Niklas är ute hos grannen ikväll, Linnea har nyss somnat och det har Lucas också här brevid mig i soffan, jag tror vi snart ska förflytta oss till sängen.


är så trött så nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, får bli mer imorgon!


natti;)


The Kid's :)

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej o hå ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards